vineri, 5 octombrie 2012

real: stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand

 Acum cativa ani in urma nu aveam un stil , astazi sunt in  cautarea lui. Nu pot sa zic ca ma defineste ceva anume, daca caut rafinament, eleganta sau simplitate dar pot zice cu sinceritatea ca sunt in cautarea calitatii. Daca ati citit aricolul anterior v-ati dat seama ca trec prin niste schimari iar aceastea aduc de la sine incet incet adaptarea la un nou stil vestimentar poate un pic mai diferit de ce ma reprezinta pe mine la un moment dat. Am inceput sa caut un nou stil, unul mai lejer iar aceasta provocare de a scrie acest articol a venit exact la fix.
Cat eram studenta nu am avut un stil anume, purtam de la haine  elegante la casual , o data cu schimarea "statutui" am inceput sa port si haine mai sport ceea ce nu credeam ca o sa imbarc vre-o data, insa acum caut haine comode dar care sa imi spune ceva.
Colectia Real pentru toamna 2012 imi ofera posibilitatea si sanasa daca ai pot zice asa de a-mi adapta garderoba pentru aces sezon. Marca/ brendul lansat de ei Designers reprezinta o colectie adecvata toamnei blande  , este variata si pentru toate gusturile, totodata isi propun sa creeze haine de calitate pentru toate ocaziile si varstele.
Sunt in cautarea de rochite lejere asa ca aici am gasit ceea ce pot purta , iar culorile sunt  vesele sau pastelate...rochite rosii, gri avand compotie vascoza, acril si polister  sau bumbac la care se potrivesc de minune niste ghete negre din piele naturala( de data aceasta o sa renunt la tocurile inalte...) dar cat este cald le pot purta si cu balerini, ceea ce ma incante foarte mult. La ghetele respective se potriveste de minune si un pantalon cu un poncho. Aceste combinatii sunt doar pentru toamna aceasta nu de alta dar nu prea mai incap in vechile tendinte:))

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu