vineri, 5 octombrie 2012

Avensis, masina falimiei mele

Nu m-am intrebat nicio data care este persoana care ma marcat in viata . Toate persoanele cale le stiu famila, prietenii sunt importati pentru mine, m-au marcat intr-un fel sau altul si am  invatat cate ceva de la fiecare, insa care este cea mai importanta la momenul actual?... mie greu sa aleg...dar daca totusi as face-o ar fi doua pe acelas loc ...sotul meu si viitorul nostru copil. Despre bebe nu pot sa zic foarte multe insa mi-a schibat viata radical chiar daca este inca in burtica este foarte imortanta pentru mine si pentru el as alege ce e mai bun cum ar fi noul Toyota Avensis. De ce ati intreba voi...sunt multe motive insa unele dintre ele ar fi siguranta , cabina silentioasa si confortabila si cel mai imortant lucru calitatea  ceea ce este esential pentru el. Dar de ce si sotul meu este o persoana remarcabila...
... de cand l-am cunoscut, am devenit o persoana mult mai calma si mai ratioana, am invatat sa privesc viata cu alti ochi, sa vad partea buna a lucrurilor si ca cel mai imortant lucru e sa stiu sa imi traiesc viata sa profit de momentele bune si sa trec cu capul sus peste cele rele.
Insa acest articol nu este doar de ce este pentru mine remarcabil ci de ce i s-ar potrivi lui un Toyota Avensis....pai ce alta masina daca nu asta...daca pentru bebe este ideala iar pentru el imi dorec ce e mai bun, atunci de ce pentru sotul meu nu ar fi acelasi lucru...este masina care i s-ar potrivi cele mai bine, care cu siguranta si-o doreste...si chair asa cine nu si-ar dori-o?...eleganta si practica cu un desing sofisticat, interiorul frumos lucrat,este notabil din perspectiva detaliilor meticuloase si a calitatii materialelor si finisajelor, optiunea celor 7 motoare puternice transforma Toyota Avensis in pura placere de a conduce  ...deci este ideala pentru persoanele dragi mie.


Acest articol este scris pentru Super Blog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu